Sunday, February 27, 2011

Ya Allah.. lemahnya aku...

assalamualaikum..

jam menunjukkan pukul 2.30 pagi..
aku baru je lepas blk dari tgk match antara arsenal vs birmingham..
siyes sakit ati sebab kalah dgn cara yg x sepatutnya..

bila sampai je kat bilik,bukak fb jp..
mana la tau kot2 ad bdk2 kos aku nk cuba saiko aku guna media eletronik ni..
haha..

pastu tiba2,terdetik hati ingin tgk fb "teman baikku" yg dah pergi jauh dr ak..
bila bukak,aku tgk kwn baik dy posy byk2 bnda kt wall dy, "syg ngat cik eka pd kwn dy neh" hati ak berkata smbil ak tersenyum..
pastu aku tgk pic dy..

subhanallah....
tiba2 je aku rse sebak..
knpe??
siyesly aku rindu dy..
Ya Allah.. rindunya..
aku ambik nfon dan terus msj dy dan gtw yg aku rindu dy..
aku tw wpn aku hntr byk mana msj skalipun,msj 2 xkn smpai sebab dy dah hntr nfon dy kat jurulatih plkn nya kul 9.30 mlm td..
tp xpe,atleast ak rse sedikit ok...

td,afta mghrb ad msj dy.. 1 msj je...
aku tahu dy benci ak..
mungkin dy dah x perlukan sampah mcm aku g...
xpelah.. jnji ak sentiasa ihklas utk bertanya khbrnya..

rindu dy..
mngkn org ckp aku bodoh sebab ingt org yg x ingt kte..
tp xpela...
insyaAllah,rahmat Allah ad dimana2..
xmahu benci sesiapa biarpun seteruk mana dy bt pd kita kerana aku percaya "selepas kesulitan,pasti ada kesenangan"..

insyaAllah...
selamat malam..

2 comments: