Monday, March 21, 2011

aKu jGA mAnusIA biAsa..

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

SubhanAllah..
hati ni seakan-akan meronta-ronta mahu melihatnya,menemaninya,membuat dy tersenyum..
tp Ya Allah,apakan daya,aku x ada dalam senarai rancangan masa depannya..
aku mungkin hanyalah sum1 yang telah byk mencalit memori hitam di dalam kehidupannya..

Ya Allah,
aku tahu aku insan berdosa...
aku byk melakukan salah padanya..
tp aku cuba Ya Allah..
aku cuba utk menjaganya sebaik yang mungkin...
tp mungkin juga dy dah serik bersamaku..
sebab itu dy lantas melupakan aku tanpa menoleh kearahku..

Ya Allah..
terimalah segala taubat ku..
jadilh aku sebaik2 hambaMu yang berdosa..
aku pernah mendengar nasihat dari seorang ustaz, "Allah suka pada seorang tua yg bertaubat,tapi Allah lebih menyukai seorang pemuda yang bertaubat sebelum tiba masa tua nya"
:)..

Ya Allah..
muhammad naim rindu akan temanya dulu..
sgt2..
tp Ya Allah,jgn lah Engkau biarkan rindu dan syg aku kpdnya melebihi rindu dan syg aku kepada MU dan RasulMu..ameen..

Ya Allah,
aku x mampu utk halang perasaan ini..
apa yang aku blh aku bt sekarang hanya lah diam dan terus berdoa moga dy menjadi milikku suatu masa nanti kerana "AKU JUGA MANUSIA BIASA"..

1 comment:

  1. i pray fur u muhammad naim.h0pe u get her back.mybe dis is n0t da tyme.lao awk btol2 nk dye bleq u'll get her.sabar jer.amin.

    ReplyDelete