Monday, March 21, 2011

uNtuk Md Naim..

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Alhamdulillah..
bersyukur kpd Allah kerana aku dan kamu semua masih lagi diberi peluang utk meneruskan saki baki kehidupan dgn keadaan sihat sejahtera..

Aku juga bersyukur kerana aku masih lagi dikekalkan hidayah olehNya utk meneruskn kehidupan sebagai seorang seorang islam..
aku x mahu terus berpuas hati dgn keadaan diriku ini..
aku x mahu jadi seorang islam yang tiada fungsi dalam membantu agama Allah..
aku mahu jadi dai'e..
aku mahu berbakti pada Allah,rasul,ibubapa dan seluruh umat islam..

itu cita2 ku..
tp entahlahh,dgn keadaan diri yang serba kekurangan ni,mungkinkah aku dpt laksanakan itu semua...

jwpnnya adala 'ya' muhammad naim..
anda boleh..
ihklaskan diri,hati dan matlamatmu pd-NYA..
insyaAllah,1 fine day md naim akn dpt melaksanakan cita2nya.. ameen.=)

No comments:

Post a Comment